Donna Blomberg

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Donna Blomberg - 22 juli 2013 12:34

Hej


Idag är det måndag o idag ska jag åka och bada men Agnes Frida o Ally. Jag har egentligen ingen störe lust till att bada jag fattar inte varför jag läts övertalas. Jag har inte sovit på hela natten och jag är fortfarande småt ledsen och nojig över en sak men förhoppnings vis blir det bättre på tisdag vi får se.


Jag tror jag håller på att bli sjuk jag hostar som ett jävla as och har jätte ont i halsen hehehe någon som vill ha en #puss ? Ne jag bara skojar.


Jag kanske skriver ett inlägg när jag kommer hem från stranden förhoppnings vis kanske jag mår bättre då åh jag måste sluta tänka på saker och ting jag tänker för mycket.


Blubb  

 

 

Av Donna Blomberg - 22 juli 2013 02:28

Hej Idag har det varit en ganska bra dag tills nu på kvällen... ja jag sitter och gråter nu när jag skriver detta inlägget.

Allt började med att jag vaknade upp och kände att i dag ska jag bara ligga och dega i min säng och inte träffa en ända jävel. Men då kom min bror in på mitt rum och sa att han behöved låna mitt buss kort som då min kompis Evelina hade. Så jag bad hon komma över med det,sen umgicks jag med hon så hela den här grejen med att inte träffa någon va förstörd jag är socialt beroende. Hur som helst så gick jag och Evelina till Netto och köpte glass sen gjorde vi smoothi nomnomnom. 

LIte senare på eftermidagen gick Evelina hem och jag åkte till Malmö för att fira min kompis Emil som fyllde 18 år, och ja det var ganska trevligt jag träffade lite folk jag hade träffat innan och en av mina stakers va där. Okej han kanske inte är min så där riktiga staker han råkar just bara vara på samma ställen som mig hela tiden men det kan bero på för vi ha samma kompisar höhöhöh. Jag åkte hem ganska tidigt jag var hemma klockan nio ungefär och sen dess har jag sutit vid datorn och degat. Jag har just avslutat ett skype samtal och det var inget fint slut detta var de som hände.

Jag har varit sjukt depp hela denna veckan kan va för att jag saknar en viss person och för att jag är fett nojig över lite saker.Sen läste jag en status på facebook som gjorde mig skit arg och sen började dom jag pratade med på skype dryga sig mot mig på skoj villket man inte ska göra när jag är arg för när jag är arg tar jag åt mig jävla mycket och det va det jag gjorde så jag var tvungen att gå ifrån samtalet en stund. O under den stunden satt jag och lyssnade å musik och tänkte villket fick mig att börja gråta sen skulle min kompis gå och då hörde han mig att jag var ledsen och han ville veta men jag vill inte berätta för jag hatar att prata om saker jag mår dåligt av. Så vi sa som vi brukar säga när vi säger hejdå till varandra då säger vi att vi hatar varandra sen lägger vi på. och jag lovar att han ligger i sin säng nu och undrar varför jag grät och jag mår jätte dåligt över attj jag inte sa det men jag kunde verkligen inte jävla vad jag mår Dåligt

FML.  

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards