Donna Blomberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Donna Blomberg - 22 juni 2013 19:04

Hellu!

 det var ett tag sen sist förlåt men jag har bara inte orkat blogga. Jag slänger i väg ett inlägg litte då och då okej?


Detta har hänt...



Emofisk har träffat en massa ny underbara mäniskor och det är så kul för folk kommer fram till mig när jag är ute och så säger dom - jag känner igen dig! och så kramar dom mig åh det gör mig så glad!


MIna instagram följare ökar konstant och det gör även mina facebook vännförfrågninga också men jag klagar verkligen inte det är bara underbart! 


Jag har ätit mycket glass!


Jag har även varit på underbara parkfester, fast jag har inte haft en ordentlig fylla på länge fast det kanske är bra eller dåligt det bero på hur man ser det.


jag har färgat håret nu är det blått :D 


Snart är det Landskrona karnevalen hoppas jag ser någon av er där blubb på er nu ska jag gå ut.  


 

Av Donna Blomberg - 3 juni 2013 07:58

Hallå!!

 

 Idag är det måndag och det betyder kort dag i skolan villket är djävligt NICE!! Det är inte långt kvar tills det är sommar lov Gud vad jag längtar. 


Jag har ingen aning om vad jag sa göra i sommar eller ju jag ska typ sova och så ska jag se många gryma artister.   Vem vet jag kanske träffar på någon av er i sommar man vet aldrig, är det bara jag som är en sån person att när det är sommar så är man aldrig hemma typ. Men som föra sommaren var jag endast hemma när jag skulle sova för min mamma tyckte inte om att jag sov någon annan stans än hemma.   Men i år kommer det inte vara så! nu bestämmer jag själv.  


Artister / band som jag ska se i sommar är Skitarg , svenska akademin,Movits, Panda da panda, det är dom för till fället som jag vet att jag ska se det kommer säkert vara många fler.


Sen hade jag också tänkt och åka runt i skåne och träffa min kompisar jag och min bästis Agnes ska åka skåne runt och gå på festivaler och grejer det kommer bli fett awsome!!!  

Nä nu måste jag springa till skolan blubb på er   

Agnes                                                                 Jag  

 



Av Donna Blomberg - 2 juni 2013 14:36

Söndag i fisk skålen 


Blubb på er! i Dag är det änu en sån här tråkig söndag det regnar ute det är ganska mysigt men det finns inget att gör liksom. Idag får bli en sån här dag då man sitter i sängen framför datorn och kollar dåliga klipp på youtube och shiftar från hemsidorna facebook, ask ,emocore , Instagram. Jag vet villket liv jag lever   Det blir kanske att gå ut en runda i regnet om jag orkar klä på mig eller så blir det att spela en runda the sims som tids fördrift. Nu låter jag kanske som världens tråkigaste fisk men jag är inte på det bästa humöret i häller jag är typ i en annan fas va ledsen, jag är liksom ledsen men jag kan inte gråta över det. Men i morgon är det en annan dag med nya bekymmer fast det här som jag är ledsen över kommer nog tynga ner mig ett bra tag till djävlar vad livet ska vara jobbigt  ... hoppas ni har det bra blubb på er  


MIn ask http://ask.fm/Emofisk

MIn instagram EmoFisk 

Min emocore http://www.emocore.se/



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards