Donna Blomberg

Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

41 Frågor. 1 personlighet emofisk

Av Donna Blomberg - 17 juli 2013 21:36

Hej jag gjorde ett personlighets test och jag tyckte det stämmer ganska bra på mig så här stod det.

#emo #personlighetstest #test #emofisk


Donna Blombergs personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa Donna Blomberg:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Donna Blomberg - 28 juli 2013 12:06

Tjo! Då var Helsingborgs festivalen slut sorry för jag inte har skrivit på typ tre dagar men jag har varit där och sen har jag inte orkat skriva på natten... när jag kom hem. Jag hade jätte trevligt jag fick även ett nytt smeknamn * trumvirvel* ...

Av Donna Blomberg - 24 juli 2013 12:42


The  Famous lista på  Alla  I-Landsproblem  som  Irriterar mig.   - när mobilbatteriet tar slut och man är utomhus- tågförseningar- när fjärrkontrollen ligger långt bort- folk som läser min blogg men inte kommenterar- när folk lyssn...

Av Donna Blomberg - 22 juli 2013 12:34


Hej   Idag är det måndag o idag ska jag åka och bada men Agnes Frida o Ally. Jag har egentligen ingen störe lust till att bada jag fattar inte varför jag läts övertalas. Jag har inte sovit på hela natten och jag är fortfarande småt ledsen och noj...

Av Donna Blomberg - 22 juli 2013 02:28


Hej Idag har det varit en ganska bra dag tills nu på kvällen... ja jag sitter och gråter nu när jag skriver detta inlägget. Allt började med att jag vaknade upp och kände att i dag ska jag bara ligga och dega i min säng och inte träffa en ända jäve...

Av Donna Blomberg - 20 juli 2013 00:40

  Hallå jag valde att börja detta inläg med en bild och ni kan säker räkna ut vad detta inläg handlar om. Armband är det vakraste jag vet  dom allara finnaste är dom man får av folk åh jag känner mig så speciell när jag får ett armband av någ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards