Donna Blomberg

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Armband :D

Av Donna Blomberg - 20 juli 2013 00:40

 

Hallå jag valde att börja detta inläg med en bild och ni kan säker räkna ut vad detta inläg handlar om.

Armband är det vakraste jag vet 

dom allara finnaste är dom man får av folk åh jag känner mig så speciell när jag får ett armband av någon sen tar jag aldrig av det, jag har ett armband jag fick av min kompis linnea första gången vi träffades och det var för 3 år sen och jag har aldrig tagi av det jag älskar det så underbart mycket.

 

Jag har ett grönt pärlarmband som barnet från Skitarg har haft på pungen heheh jag vet fett weride men det väker så fina minnen så jag bryr mig inte att det är fett äckligt om man tänker efter eller?

 

Här är några av mina armband

mina små äslklingar   

 

Ska man köpa armband så är dom här mina favoriter dom kostar 2kr st och finns i flera olika färger och dom här jag har, har jag köpte på shocke.

Just dom armbanden jag har är speciella för jag delar dom med folk jag tycker om du måste vara än väldigt fin människa föra att få ett sånt armband av mig som vi delar.

rosa nummer 1 delar jag med min Panda pojke han är en super fin vän följ han på instagram

@myemolife   

grön & rosa nummer 2 delar jag med en underbar persone  

det lila armbandet delar jag med min bästis Agnes   

 

 

Det senaste är dragkedjor som armband och dom är helt okej men dom har inte världens bästa kvalitet och är inte så jätte biliga jag har haft 3 st två av dom har gåt i sönder men den jag har nu som är hel är den jag har i munnen på bilden och jag fick den av min älskade mamma.  

 

Ge mig ett armband så blir vi vänner för evigt !!!   

 

 

 

 
 
Ingen bild

Fannybi

20 juli 2013 07:41

Jag älskar med armband!

Donna Blomberg

21 juli 2013 12:28

ja det är bra, Hur kan man liksom inte älska armband!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Donna Blomberg - 28 juli 2013 12:06

Tjo! Då var Helsingborgs festivalen slut sorry för jag inte har skrivit på typ tre dagar men jag har varit där och sen har jag inte orkat skriva på natten... när jag kom hem. Jag hade jätte trevligt jag fick även ett nytt smeknamn * trumvirvel* ...

Av Donna Blomberg - 24 juli 2013 12:42


The  Famous lista på  Alla  I-Landsproblem  som  Irriterar mig.   - när mobilbatteriet tar slut och man är utomhus- tågförseningar- när fjärrkontrollen ligger långt bort- folk som läser min blogg men inte kommenterar- när folk lyssn...

Av Donna Blomberg - 22 juli 2013 12:34


Hej   Idag är det måndag o idag ska jag åka och bada men Agnes Frida o Ally. Jag har egentligen ingen störe lust till att bada jag fattar inte varför jag läts övertalas. Jag har inte sovit på hela natten och jag är fortfarande småt ledsen och noj...

Av Donna Blomberg - 22 juli 2013 02:28


Hej Idag har det varit en ganska bra dag tills nu på kvällen... ja jag sitter och gråter nu när jag skriver detta inlägget. Allt började med att jag vaknade upp och kände att i dag ska jag bara ligga och dega i min säng och inte träffa en ända jäve...

Av Donna Blomberg - 18 juli 2013 23:38

Blubb    I dag har jag tagit mitt första dopp ihavet jag och mina kompisar bestämde oss för att åka till stranden och jag må vara en fisk men att bada i havet är nått jag inte tycker om. Men jag skulle bada tyckte mina kompisar så dom kastade i m...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards